Ahşap boyama Origami Tarifler # Sadece sevdim Gezmece görmece Image Map

12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü Kartı


Biraz geç kaldım belki paylaşmak için ama yine de aldığı hediyenin yanına, hazırladığı kahvaltı sofrasının bir köşesine ya da yalnızca bu haliyle annesine vermek isteyenler olabilir. Yapımı da gayet basit, illa ki benim kullandığım malzemeleri de kullanmak zorunda değilsiniz. Peçete, dergi sayfaları olabilir ya da direkt el becerisine güvenenler kendileri de çizim yapabilir. 

Tüm annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutlar ve de tüm anne olmak isteyenlerin de en kısa sürede bu güzel günü kutlayabilmelerini diliyorum. 

Sevgiyle kalın. 



el yapımı hediye kartı



Kartonu ya da dosya kağıdını dşkdörtgen bir biçimde kesiyoruz, şekilli kesen makasınız varsa ehh daha da bir güzel olur. Kenarlarından 1 cm kadar içeriden çerçeve çizebilirsiniz, ya da minik minik kalple ya da şerit halde kesilmiş renkli el işi kağıdı ile çerçeveleyebilirsiniz. Sonra içini süslemek size kalmış.

Kalp yerine notunuzu yazdığınız kağıdı da mandala iliştirebilirsiniz.

Bu kartın benzerlerini bir kaç yerde görmüştüm, ama en çok aklımda kalan Turuncu Oda



origami hediye kartı


Başka bir postta da bu origami elbisenin yapımını anlatacağım.



el yapımı hediye kartı


Bu kartta da dikdörtgen kestiğiniz kartonu ikiye katlayıp, iç kısmına dilediğiniz  o güzel sözleri yazabilirsiniz anneniz için. Kapağın ön kısmını ben şekilli delgeç ile deldim. Ama siz istediğiniz şekli çizip makasla ya da kretuar (hobi maket bıçağı) ile kesebilirsiniz. Önce kalp olan kısmı kalbin boyutundan biraz daha büyük olarak kesip arkasından yapıştırdım. Son olarak da pembe kısmı ön kapağın boyutlarında kesip yine arkadan yapıştırdım. 



el yapımı hediye kart 



2 yorum:

Image Map